Saturday, September 5, 2009

guaner ganu kite???

ALHAMDULILLAH...... HADIAH UNTUK RAKYAT TERENGGANU

ALHAMDULILLAH...... HADIAH UNTUK RAKYAT TERENGGANU
PERMINTAAN DAS supaya Kerajaan Pusat mengembalikan royalti minyak untuk diuruskan oleh kerajaan Negeri diperkenankan. Kerajaan Pusat bersetuju untuk mengembalikan wang royalti minyak sebanyak lima peratus kepada kerajaan negeri Terengganu.Perdana Menteri, Datuk Seri Abdullah Ahmad Badawi berkata, pemberian wang itu akan dibuat setelah perincian syarat-syarat mengenai perkara tersebut ditetapkan. Beliau berkata demikian kepada pemberita selepas mengadakan pertemuan tertutup dengan pemimpin UMNO Terengganu di Hotel Primula di sini hari ini.

DAS KETUA UMNO NEGERI TERENGGANU BARU

DAS KETUA UMNO NEGERI TERENGGANU BARU
Menteri Besar Terengganu, Datuk Ahmad Said hari ini dilantik sebagai Pengerusi Badan Perhubungan UMNO negeri yang baru menggantikan Datuk Seri Idris Jusoh.

TEMPAT REHAT WARGAKOTA

TEMPAT REHAT WARGAKOTA
WATERFRONT di Pulau Kambing yang terletak ditepi sungai Terengganu mengadap Pulau Duyong merupakan tempat pilihan wargakota berehat bersama keluarga.

ANAK TERENGGANU TEWASKAN JUARA OLIMPIK

ANAK TERENGGANU TEWASKAN JUARA OLIMPIK
Pelumba trek muda negara, Azizulhasni Awang memberi harapan besar kepada kontinjen Olimpik Malaysia apabila menewaskan pelumba Olimpik Australia untuk muncul juara acara keirin pada satu perlumbaan ujian di Vodafone Arena Melbourne, Australia, kelmarin. Pelumba kelahiran Terengganu yang baru berusia 19 tahun itu turut membantu pasukan negara menjuarai acara Olimpik berpasukan (team sprint) berpasangan dengan Josiah Ng dan Mohd. Rizal Tisin

No comments:

Post a Comment